پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150388
نتانياهو: دنيا بايد ايران را سرزنش کند
تاریخ انتشار : 1393/11/13 09:55:38
نمایش : 1705
نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در گفت‌وگوي تلفني با دبير کل سازمان ملل متحد ايران را به حمله به اين رژيم متهم کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، «بنيامين نتانياهو»، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي روز يکشنبه در گفت‌وگوي تلفني با «بان‌کي‌مون»، دبير کل سازمان ملل متحد، ضمن متهم کردن ايران به انجام عمليات چند روز پيش در مزارع اشغالي «شبعا» از عدم واکنش جامعه بين‌المللي به اين موضوع انتقاد کرد.

روزنامه صهيونيستي جروزالم‌پست گزارش داد نتانياهو در اين گفت‌وگوي تلفني بار ديگر ايران را مسئول حمله مرگبار هفته گذشته در نزديکي مرز اين رژيم با لبنان دانست و مدعي شد ايران در تلاش است در بلندي‌هاي جولان، عليه اسرائيل «زيرساخت ترور» ايجاد کند.

وي از اينکه جامعه بين‌المللي، ايران را به خاطر اين حمله سرزنش نکرده انتقاد کرد و گفت دنيا تا کنون به خاطر اين عمليات سوي ايران «انگشت شماتت نگرفته است.»

حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه، ۸ بهمن‌ماه با حمله به نظاميان صهيونيست در مزارع اشغالي «شبعا» چند نفر از آنها را کشت و تعدادي ديگر را زخمي کرد. حزب‌‎الله اعلام کرد اين عمليات را در واکنش به حمله جند روز قبل‌تر اسرائيل به منطقه «قنيطره» انجام داده است.

يک بالگرد رژيم صهيونيستي روز يکشنبه ۲۸ دي‌ماه شماري از نيروهاي مقاومت اسلامي در حومه شهر قنيطره، در جنوب سوريه را هدف قرار داد و با شليک دو موشک ۶ رزمنده حزب‌الله از جمله «جهاد عماد مغنيه» فرزند شهيد «عماد مغنيه»، و همچنين سردار «محمدعلي الله‌ دادي» از فرماندهان سپاه پاسداران جمهوري اسلامي ايران را به شهادت رساند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html